Hvilken kundeservice har du brug for i forbindelse med din hosting?

Der er en række forskellige ting, du skal tænke over, når du skal vælge hosting til din virksomhed. En af dem er, hvilken form for kundeservice du regner med, at du kommer til at få brug for. Det kan jo ske, at du får brug for hjælp af den ene eller anden art i forbindelse med din hjemmeside. Noget af det kan dit webhotel hjælpe dig med. Dit webhotel er der, hvor du har din web hosting igennem

Nogle mennesker har det fint med bare at kunne kontakte deres webhotel via en chat eller en mail. Andre foretrækker, at de kan komme i telefonisk kontakt med webhotellet. Det kommer ofte an på, hvor sikker du føler dig teknisk – og hvor god du er til at holde hovedet koldt. 

Udover selve måden du kommer i kontakt med webhotellet på, skal du også overveje, om du ønsker at få hjælp på dansk eller engelsk. Vælger du et udenlandsk webhotel, vil du selvfølgelig få hjælp på engelsk, mens du med et dansk webhotel får hjælp på dansk. Det kan være særligt rart, hvis du ikke er så god teknisk. 

Dansk webhotel giver dig flere forskellige muligheder 

Har du besluttet dig for, at du gerne vil have hjælp på dansk, bør du vælge et dansk webhotel. Et af dem, du kan overveje, er simply.com. De har en række forskellige abonnementer og alt efter, hvilket abonnement du vælger, har du mulighed for at komme i kontakt med dem på forskellige måder. 

Med deres Pro Suite og Entreprise Suite får du mulighed for at komme i telefonisk kontakt med dem. Disse to abonnementer henvender sig primært til virksomheder, men hvis du har en privat hjemmeside, som du er seriøs omkring, kan det også være rart for dig, at du har mulighed for telefonisk kontakt på dansk.